خرید اینترنتی کفپوش تاتامی ۲۵ میل

یکی از بهترین گزینه ها جهت مفروش نمودن اماکن عمومی ورزشی و اماکن مورد استفاده برای افراد با سنین متفاوت از جمله کودکان، سالمندان و معلولین قرار  گرفته و خطر برخوردشان با زمین وجود دارد؛ کفپوش تاتامی می باشد. این کفپوش ها با قابلیت ارتجاعی مناسب و نرمی و لطافت مانع از آسیب دیدگی خواهند بود. خرید اینترنتی کفپوش تاتامی از وب سایت همین مجموعه امکان پذیر می باشد.

خرید اینترنتی کفپوش تاتامی 25 میل

تولید انواع کفپوش تاتامی و کفپوش ورزشی فومی

تولید انواع کفپوش تاتامی و کفپوش ورزشی فومیتاتامی های فومی صفحاتی صاف و یا عاجدار هستند که به شکل تشکچه های مربعی بوده و با حاشیه های پازلی شکل به هم قفل شده و سطحی بسیار نرم و انعطاف پذیر دارند.

کفپوش تاتامی ایران با رنگ بندی زیبا و جذابیت منحصر به فرد و قابلیت نصب بسیار آسان بر روی هر نوع سطحی از جمله کاشی، موکت و … جزو پر فروش ترین گزینه ها جهت کاربری های گوناگون می باشند.

ایجاد سطحی نرم و قابل انعطاف در محیط های بازی کودکان مانند خانه های بازی و مهد های کودک و همین طور خانه های سالمندان، اتاق خواب کودکان، پارک ها، سالن های پیلاتس و بدن سازی و …  در آسایش و راحتی این عزیزان نقش مهمی داشته و با ایمن سازی کف محیط از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

تاتامی ها در اندازه های استاندارد و ثابت تولید شده و طول عمر بالا، ضربه پذیری، عایق بودن و امنیت بالایی بوده و زیبایی خود را دارند، کفپوش های استاندارد دارای تاییدیه بهداشت بوده و تضمین کننده سلامت محیط می باشند.

از دیگر ویژگی های این کالا می توان به:

  • شستشوی آسان
  • ضخامت و ابعاد متنوع
  • امکان انتخاب تعداد و رنگ بندی
  • کیفیت و عمر بالا
  • و …

اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی کفپوش تاتامی و کفپوش لاستیکی

کفپوش پی وی سی به دلیل مقاومت بالا، نگهداری آسان و ضد رطوبت بودن نسبت به بسیاری از مصالح دیگر برای استفاده در آشپزخانه ها و حمام های مسکونی، مراکز بهداشتی درمانی و مکان های تجاری و فروشگاهی بسیار پرطرفدار است.نقش عاج بر روی سطوح کفپوش ها بسیار مهم بوده و مانع از سر خوردن کفپوش ها بر روی سطوح صاف شده شده و نوع در رو و تک روی عاج آن نیز موجود می باشد.

کف پوش ها در ضخامت ها و عاج بندی های:

  • ۲۰، ۲۵، ۳۰ و ۴۵ میلی متری
  • عاج المپیک و حصیری
  • عاج لوزی
  • عاج سوزنی

تولید می شوند.

تاتامی ها به راحتی به وسیله آب مستقیم و یا پارچه های خیس قابل شستشو بوده و و به دلیل واتر پروف بودن آب به درونشان نفوذ نکرده و بر روی سطح باقی می ماند که مانع از خرابی و پوسیدن کفپوش شده وبه راحتی خشک می شوند.

بهترین کفپوش تاتامی در حدود ۵۰ تا ۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل کرده و نوع ۴۵ میلی آن نیز از ۸۰ تا ۱۴۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کند.

کفپوش های لاستیکی بسار مناسب فضاهای تجاری و اداری بوده و مناسب محل هایی با احتمال یزش آب بالا مانند آشپزخانه ها می باشند.

مقاومت بالا، نگهداری آسان، انعطاف پذیری در شکل و طراحی، زیبایی و ترکیب رنگی جالب توجه, نصب آسان، قیمت بسیار مناسب در مقایسه با لمینت و پارکت این محصول را به یکی از محبوب ترین گزینه ها بدل نموده است.

فروشگاه اینترنتی کفپوش تاتامی و کفپوش لاستیکی این مجموعه با عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار با قیمت مناسب و بدون واسطه؛ ارائه و تحویل محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته است تا رضایت خریداران محترم را در این زمینه کسب نموده و موجبات رضایت آن ها را فراهم نماید.

 

خرید اینترنتی کفپوش تاتامی با بهترین قیمت

خرید اینترنتی کفپوش تاتامی با بهترین قیمتاستفاده از تکه های غیر هم رنگ تاتامی ها در دکوراسیون مخصوصا در محیط های مورد استفاده کودکان ترکیب رنگی و جذابیت خاصی به محیط داده و جذابیت آن را برای کودکان دو برابر خواهد کرد، همین طور می توان رنگ کفپوش را هماهنگ و یا کاملا متضاد با محیط انتخاب کرده و بر روی آن مانور داد.

نوع دیگری از کفپوش ها نیز به صورت طرحدار عرضه می شوند که بسیار مناسب جهت پوشش اتاق های مخصوص کودکان و مهد ها می باشد، این کفپوش ها دارای نقش و نگارهای کودکانه بوده و مزین به اشکال و رنگ های شاد و زیبای کودکانه می باشند.

نرمی و لطافت بیشتری داشته و علاوه بر زیبایی و ایمنی می تواند خود وسیله ای برای آموزش و سرگرمی کودک باشد. این کفپوش ها با سطح کاملا امن و بدون هی چ گونه گوشه و یا تکه خراشنده مناسب پوست حساس کودک و بازی و جست و خیز او می باشد.

به راحتی در صورت کثیفی یا ریخته شدن غذا و یا نقاشی کودکان تمیز شده و به راحتی خشک می شود که آن را به یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه تبدیل می نماید.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به تعداد زیادی از انواع فروشندگان این محصول رسید که لیست بلند بالایی از محصولات را با قیمت های متفاوتی معرفی می نمایند ولی جهت بهترین خرید اینترنتی کفپوش تاتامی با بهترین قیمت از طریق این مجموعه به صورت کاملا مطمئن می توان اقدام نمود.

نرخ روز کفپوش تاتامی با ضخامت ۲۰ میل

هر چه قدر کفپوش از مواد اولیه بهتر و استانداردی بهره برده باشد قیمت آن
نیز بالاتر خواهد بود یعنی تمام موارد همچون ضخامت، طرح، میزان ارتجاع،
مقاومت در برابر سایش و … بیشتر باشد بر روی قیمت نهایی تاثیر مستقیم
خواهد داشت؛ قیمت کفپوش تاتامی ارزان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

کفپوش های تاتامی در طی سال های اخیر توانسته تا سلایق مختلف و بخش وسیعی از نیازهای بازار را به خود جلب نماید به طوری که جهت هر نوع کاربرد، مشخصه و ویژگی می توان از آن استفاده نمود.

این کفپوش ها با تنوع گسترده تری نسبت به سایر کفپوش ها مخصوصا جهت کودکان عرضه شده اند و کمتر کسی می تواند ادعای عکس آن را نماید.

به متقاضیان خریدار کفپوش تاتامی ۲۰ میل توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات جانبی مالی و جانی به خرید بهترین نوع این کفپوش مبادرت نموده و قبل از خرید به تمامی نکات توصیه شده دقت نمایند.

نرخ روز کفپوش تاتامی با ضخامت ۲۰ میل نسبت به عوامل بسیاری مثل میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، ضخامت و دوام و … متغیر بوده و بهتر است که به صورت به روز استعلام گردد.

این مجموعه با ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و بهترین کارخانه جات عرضه کنندگان این کالا، بهترین و مرغوب ترین کالا را با بهترین قیمت و به صورت عمده و خرده به به متقاضیان محترم ارائه می کند.