خرید تاتامی کودک

بازار خرید کفپوش مهدکودک

بازار خرید کفپوش مهدکودک این روزها بسیار داغ است و دلیل این امر سطح کیفی قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه ی این نوع کفپوش است که نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. جهت اطلاع از نحوه ی خرید این محصول به صورت مستقیم و بی واسطه، با ما همراه باشید.

قیمت کفپوش تاتامی کودک

کفپوش مهدکودک تاتامی

تاتامی ها نوع رایج از کفپوش هایی هستند که برای مهدکودک، اتاق کودک و یا فضاهایی که کودکان از آن ها استفاده می کنند، بسیار مناسب هستند. تاتامی ها بافتی نرم دارند و در رنگ های بسیار متنوع و شاد تولید می شوند. همین موضوع، آن را به کفپوش هایی جذاب و پرطرفدار تبدیل کرده است. کفپوش های تاتامی از مواد اولیه کاملا بهداشتی و ضدحساسیت ساخته می شوند و برای پوست لطیف کودکان مشکلی ایجاد نمی کنند. معمولا این تاتامی ها به صورت تایل های مربعی شکل و در ابعاد مختلف وجود دارند. از جمله مزایای بسیار مهم کفپوش های تاتامی قابلیت شستشوی آن هاست. جهت نظافت کفپوش مهدکودک تاتامی به این شکل عمل کنید:

  1. ابتدا توسط جاروبرقی یا دستی نسبت به تمیز نمودن آن اقدام نمایید.
  2. نظافت کامل تر توسط تی های حوله ای با مایعی مخلوط از آب و مواد شوینده خانگی انجام می شود. توجه کنید که به هیچ وجه از مایع سفید کننده برای شستشو ی این کفپوش ها استفاده نکنید.
  3. کفپوش های پازلی تاتامی را به راحتی از هم جدا کنید و پس از شستشوی کامل و خشک کردن دوباره نصب نمایید.

کفپوش مهدکودک

خرید کفپوش مهدکودک

با توجه به ویژگی های عالی که کفپوش تاتامی کودک دارد توانسته است طرفداران زیادی را با خود همگام کند و مدیران مهدکودک ها در صدد یافتن این نوع کفپوش ها با قیمت مقرون به صرفه می باشند. بنابراین تولید کنندگان تدابیر بسیاری را برای انجام معاملات می اندیشند. آن ها روش های مختلفی را بر می گزینند تا افراد بتوانند از این طریق نیاز های خود را بر طرف کنند. در ادامه روش های خرید کفپوش مهدکودک برای شما ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • خرید از طریق نمایندگی های پخش کفپوش تاتامی کودک
  • خرید اینترنتی از طریق فروشگاه های آنلاین کفپوش تاتامی کودک
  • خرید مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه کفپوش تاتامی کودک

کفپوش اتاق کودک

[toggle title=”خرید بهترین کفپوش مهدکودک” state=”open”]اگر به دنبال بهترین کفپوش مهدکودک موجود در بازار هستید، کافیست همین حالا سفارش خرید خود را به شکل آنلاین ثبت کنید. خریداران می توانند پس از دریافت مشاوره از مشاورین ما، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را تجربه کنند. [/toggle]