کفپوش تاتامی

خرید و فروش تشک تاتامی

خرید و فروش تشک تاتامی امروزه بسیار داغ است.کاربرد های فراوان تاتامی در باشگاه های ورزشی،مهد کودک ها،پارک ها و شهربازی های سر پوشیده،سالن های چند منظوره و برخی از منازل، دلیل این رونق می باشد.

موارد استفاده و ویژگی های تشک تاتامی

خرید و فروش تشک تاتامی

هر روزه تشک های تاتامی فراوانی در سایز، کیفیت، رنگ و طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شود اما همه آن ها موارد استفاده یکسانی دارند که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

استفاده در باشگاه های ورزشی و سالن های بدنسازی
استفاده در پارک ها و شهر بازی های سرپوشیده
استفاده در پارکینگ ها
استفاده در برخی از منازل
استفاده در اتاق مخصوص به نگه داری حیوانات
استفاده در پل های عابر پیاده
استفاده در فضاهای رو باز
استفاده در سالن های چند منظوره

اما در بعضی از موارد به خصوص در سالن های ورزشی و پارک های مخصوص کودکان، این تاتامی مستقیما با سلامت انسان ارتباط پیدا می کند پس طبیعتا باید ویژگی های خاصی را دارا باشد:

پازلی شکل و نصب راحت
مقاوم در برابر گرما و سرما
انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ضربه
جلو گیری از آسیب دیدگی ورزشکاران به خصوص هنگام انجام حرکات ورزشی پیچیده
قابلیت تعویض در صورت هر خرابی

قیمت تشک تاتامی

تشک تاتامی در کیفیت های درجه یک، دو و سه تولید می شود. ما تاتامی های با کیفیت را در نظر می گیریم که به نسبت تغییر سایز و ضخامتشان، قیمتشان نیز تغییر می کند

تاتامی های یک متر در یک متر با ضخامت های ۲۰ میلی متر تا ۴۰ میلی متر تولید می شوند که قیمتشان از ۵۵ تا ۸۵ هزار تومان است.

تاتامی های ۵۰ سانتی متر در ۵۰ سانتی متر هم در ضخامت های ۲۰ تا ۴۰ میلی متر تولید می شوند که از ۴۵ تا ۷۵ هزار تومان قیمت گذاری می شوند.

شاید در ابتدا تفاوت قیمت چندانی را شاهد نباشیم اما در حجم زیاد تقاوت بسیاری با هم دارند.

خرید و فروش تشک تاتامی

خرید و فروش تشک تاتامی

تاتامی را می توان با مراجعه حضوری و با بررسی دقیق خریداری کرد البته بدیهی است که شرکت فروش مربوطه باید با سابقه و شناخته شده باشد چون تاتامی های بی کیفیت علاوه بر تهدید سلامتی ورزشکاران و کودکان به راحتی تغییر شکل و سایز می دهد.

علاوه بر خرید حضوری شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین ورزشی، تاتامی خود را خریداری کرده و در هر نقطه ای از کشور که بخواهیدتحویل بگیرید.