فروشگاه کفپوش تاتامی

فروشگاه اینترنتی کفپوش تاتامی درجه یک

فروشگاه کفپوش تاتامی همینجاست.کفپوش تاتامی درجه یک با بهترین قیمت موجود در بازار هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی انواع کفپوش ورزشی، روانه بازارهای فروش می گردد. جهت ثبت سفارش خرید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کفپوش تاتامی به سبب قیمت مناسب و تنوع زیاد در طرح ها و رنگبندی ها، امروزه جایگاه ویژه تری در بین کفپوش های ورزشی پیدا کرده است.
در این میان شاهد عرضه کیفیت پایین از انواع کفپوش تاتامی در برخی از فروشگاه ها بوده ایم که می تواند دغدغه اصلی خریداران باشد.

آیا می دانید که کفپوش تاتامی درجه یک و مرغوب را از کدام مراکز فروش در بازار می توان به صورت تضمینی خریداری کرد؟

قیمت کفپوش تاتامی ورزشی

کاربردهای کفپوش تاتامی

  1. کفپوش تاتامی رزمی: این کفپوش طبق استاندارد فدراسیون های ورزشی تولید می شود و تراکم بالاتری نسبت به تاتامی های عادی دارد. ابعاد استاندارد این تاتامی، ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر است و می تواند ضخامت های مختلفی از ۲۲ تا ۵۰ میلی متر داشته باشد.
  2. کفپوش تاتامی کودک: تاتامی های کودک، فانتزی و طرح دار هستند و در رنگ های بسیار شاد و زنده تولید و عرضه می شوند.این نوع کفپوش ها ایمنی و ضربه گیری بالایی دارند و معمولا در ابعاد ۵۰*۵۰ یا ۳۳*۳۳ سانتی متر تولید و عرضه می شوند. از تاتامی کودک در مهدکودک ها، اتاق کودک، خانه بازی ها و فضاهای سرپوشیده ی کودکان استفاده می شود.
  3. کفپوش سالن های ورزشی: از تاتامی می توان برای پوشش کف سالن های یوگا، ایروبیک و ژیمناستیک استفاده کرد. به طور کلی می توان برای پوشش کف باشگاه های ورزشی از تاتامی استفاده کرد.(البته به استثنای زیر دستگاه ها)
  4. کفپوش منزل: از تاتامی می توان برای پوشش کف حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده کرد. چرا که تاتامی در برابر آب نفوذناپذیر است و آب باعث پوسیدگی آن نمی شود.

فروش مرغوب ترین کفپوش تاتامی

قیمت کفپوش تاتامی درجه یک

  • قیمت کفپوش تاتامی درجه یک می تواند در بازارهای شهرهای گوناگون کشور متفاوت باشد. خصوصا هنگامی که بازارهای امروزی را پر از تبلیغات و وجود واسطه ها می بینیم!
  • اگر به دنبال قیمت ثابت و واقعی از انواع کفپوش تاتامی درجه یک هستید، شما فقط یک راهکار دارید و آن هم خرید از نمایندگی های معتبر فروش می باشد.

[toggle title=”فروشگاه کفپوش تاتامی” state=”open”]نمایندگی فروش انواع کفپوش تاتامی درجه یک و مرغوب، دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می دهد. خریداران می توانند در هر کجای ایران که هستند، سفارش خرید عمده خود را از طریق فروشگاه کفپوش تاتامی به راحتی ثبت کنند. [/toggle]

فروشگاه کفپوش تاتامی