خرید مستقیم کفپوش تاتامی فومی کودک

کفپوش تاتامی محصولی است که دارای مصارف مختلفی بوده و بیشترین مصرف و کاربرد آن برای کودکان و استفاده در مهد های کودک می ‌باشد، برای خرید مستقیم کفپوش تاتامی فومی کودک می توانید این محصول را از این سایت به صورت مستقیم و بی ‌واسطه خریداری نمایید و آن را در کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

خرید مستقم کفپوش تاتامی فومی کودک

مهمترین شاخصه های کفپوش تاتامی فومی

مهمترین شاخصه های کفپوش تاتامی فومی کفپوش تاتامی به نوعی کفپوش گفته می ‌شود که دارای نرمی و انعطاف ‌پذیری بالایی بوده و با دارا بودن خاصیت ارتجاعی باعث شده‌ است که بیشتر مهد های کودک و یا بسیاری از پدرها و مادرها از آن برای اتاق خواب کودک جهت بازی و سرگرمی استفاده نمایند.

نرمی و لطافت کفپوش فومی باعث می ‌شود که کودک در برابر ضربه ‌های مختلف کمتر آسیب ببیند و باعث ایمنی و امنیت آن می‌ گردد.

از کفپوش ‌های تاتامی فومی بیشتر برای مکان ‌هایی مانند مهد کودک، سالن بازی کودکان، سالن‌ های ورزشی، اتاق خواب کودک، پارک بازی کودکان و موارد متعدد دیگری استفاده می‌ شود و جنس آنها از فوم EVA می ‌باشند.

این محصول دارای ضخامت مختلف و با طرح و رنگ ‌های متفاوتی است که دارای مشخصات زیادی به شرح زیر می ‌باشد.

یکی از مهمترین مشخصه‌ های کفپوش‌ تاتامی کودک خاصیت ارتجاعی و انعطاف ‌پذیری بالای آن می باشد که به ‌عنوان محصولی با کیفیت جهت ایجاد امنیت برای کودکان و فرزندان دلبند شما محسوب می‌ شود.

این نوع کفپوش ها ضد آب بوده و با دارا بودن این ویژگی به عنوان نوع عایق رطوبتی نیز محسوب می ‌شوند.

این نوع کفپوش ها به صورت دو رو می باشند که دو طرف آنها دارای آج می باشد که باعث می شود کمترین ضربه به پا و زانوی کودکان وارد گردد.

نظافت آسان و تنوع رنگی بالا یکی دیگر از مشخصات آنها می ‌باشد.

از دیگر مشخصات کفپوش تاتامی فومی کودک می ‌توان به سبک و قابل حمل بودن، نصب راحت و دارا بودن طرح ‌های متنوع با سلیقه و ذوق کودکان، دارا بودن ابعاد و اندازه‌ های مختلف می ‌باشد.

این نوع کفپوش ها به ‌عنوان نوعی ضربه ‌گیر محسوب می شوند تا در صورت افتادن کودک بر روی آنها باعث می ‌شود که از شدت ضربه و آسیب به کودکان کاسته شود.

قیمت کفپوش تاتامی فومی اتاق کودک

قیمت کفپوش تاتامی فومی اتاق کودک قیمت کفپوش تاتامی کودک بستگی زیادی به ابعاد و اندازه آن، ضخامت کفپوش، طرح آن، نوع ساده یا طرحدار بودن و عوامل مختلف دیگری دارد و تحت تاثیر این المان‌ ها از قیمت ‌های مختلفی برخوردار است.

از طرفی با توجه اینکه بازار دچار نوسانات زیاد می ‌باشد، این محصول نیز دارای تغییرات قیمت زیادی است، از اینرو متقاضیان می ‌توانند برای خرید و سفارش این کفپوش از طریق این سایت با ما تماس گرفته و آن را سفارش داده و از قیمت به روز شده آن اطلاعات لازم را کسب نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.