مراکز عرضه عمده تاتامی

مراکز عرضه عمده تاتامی

مراکز عرضه عمده تاتامی متعددی امروزه در سراسر کشور تاسیس گردیده اند.دلیلش کاربرد های فراوان تاتامی و همچنین قیمت مناسب آن می باشد که این کفپوش ورزشی را بسیار محبوب کرده است.

مراکز عرضه عمده تاتامی

مراکز عرضه عمده تاتامی

کفپوش تاتامی به عنوان یک کفپوش محبوب ورزشی برای پوشاندن کف سالن های بدنسازی و ورزشی و همچنین استفاده در پارک ها ، منازل، اتاق نگه داری حیوانات، سالن های چند منظوره ، شهر بازی های سر پوشیده و…. تولید می شود.

بسیاری از افراد علی الخصوص باشگاه دار ها و مدیران ورزشی در صدد هستند که این کفپوش را با حجم زیاد و با قیمت عمده تهیه نمایند.

بدون شک فکر این افراد کاملا درست می باشد و با تهیه عمده تاتامی هم نیاز خود را رفع نموده اند و هم پول کمتری می پردازند.

موارد استفاده کفپوش تاتامی

تاتامی کاربرد های فراوان دارد. معمولا تاتامی های درجه یک یا به اصطلاح باشگاهی، روانه سالن های بدنسازی می شود. البته از این تشک برای ورزش های خانگی هم می توان استفاده کرد. سایر کاربرد های تاتامی شامل استفاده در مهد کودک ها و فضاهای بازی، اتاق نگه داری از حیوانات ، زیبا سازی سالن های چند منظوره و…. می باشد.

معمولا در مهد کودک ها و فضاهای مدرن، جهت جلوه بخشیدن به فضای محیط از تاتامی هایی با رنگ شاد استفاده می کنند.

معمولا از رنگ های آبی تیره،سبز،قرمز و …. مهد کودک ها و فضاهای بازی استفاده می شود.

قیمت عمده کفپوش تاتامی

مراکز عرضه عمده تاتامی

کفپوش تاتامی در سایز و ضخامت های متفاوت تولید و عرضه می شود. تاتامی ها درجه یک به صورت تکی معمولا در سایز یک متر در یک متر از ۵۵ تا ۸۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

اگر برای سالن های ورزشی قصد خرید تاتامی داشته باشید باید تاتامی با ضخامت ۴۰ میلی متر تهیه کنید که اگر متوسط ۱۰۰ عدد تاتامی یک متر در یک متر برای پوشاندن سالن خود بخواهید حدود ۸۵۰ هزار تومان باید هزینه کنید.

اما در خرید عمده طبیعتا هزینه شما کاهش یافته و با پرداخت حدود ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان می توانید ۱۰۰ عدد تاتامی در ابعاد یک در یک تهیه کرده و روانه سالن ورزشی خود کنید.

لازم به ذکر است که حد الامکان از انبار کردن تاتامی های خود بپرهیزید ولی درصورت نیاز به انبار کردن حتما و حتما فضای انبار را کاملا خشک و دمای محیط را در حد معمول نگه دارید.

در غیر اینصورت سایز و ضخامت تاتامی ها ممکن است تغییر کند.